5e maj 2010

God morgon, här sitter jag och är rå pigg klockan halv 6 på morgonen. Har varit vaken en stund nu, men legat kvar i sängen bredvid min bror. Jag sov inne hos min mamma och bror inatt för att jag ville ha lite sällskap. Så jag och min bror har legat och trängt oss på en säng, men det har gått bra:thumbup:. Mamma stack iväg för en stund sedan, min bror sover fortfarande och Teddy spydde precis så det var de som fick mig att stiga upp helt istället, men nu sover han. Jag ska nog strax ta något att äta så att jag slipper att må illa, sen så ska jag väl sitta och nörda mig framför datorn tills det är dags för min bror att stiga upp. Undra om Hampus ens stigit upp?
Han försov sig igår, trots att han lägger sig i hyfsad tid, men med det jobbet så är man nog rätt slut om nätterna och ligger nog hellre kvar i sängen för att gå upp om morgnarna.
Nu ska jag ta och plocka undan på bordet lite snabbt, sen käka. Pusssen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0