6e maj 2010

Godmorgon, allt bra? Med mig är det toppen, tror jag.
Vaknade av att mamma ringde och väckte mig två gånger, fast jag svarade inte nån av gångerna, men sen så skickar hon ett sms och frågar var jag är och om jag är död, så jag var tvungen att ringa tillbaka. Haha! Hon trodde att jag hade slått i huvudet inne på toan eller något, störd mor jag har. Vi snackade ett bra tag ialla fall, och hon var så trött och hon ville bara hem och lägga sig och hon ville det ena och det andra. Efter det gjorde jag mig två mackor med makrill och baconost, så sjukt gott! Och idag fick det bli Oboy till dricka. Måste börja dricka mer mjölk nu. Har precis suttit och snackat med Hampus om hur vi ska göra imorgon. Så imorgon blir det åka in till Lund och käka kina mat. Ska bli så gott! Hur som helst så ska Jane snart komma för att låna en dator så hon kan skriva ett personligt brev till hennes jobbansökan. Sen så ska jag nog bara ta det allmänt lugnt idag och diska den lilla disken som är i köket, sen inte mer.. SKÖÖÖÖNT!

Igår blev det ju en snabb uppdatering när jag kom hem, men det var för att jag skulle lägga mig. Vi kom hem vid halv 10 på kvällen efter att ha varit och köpt vagnen. Som sagt skrev jag det igår att vi blev jätte nöjda med den. Och det blev vi verkligen, ett lyckat köp och mycket bra pris. Mamma hoppade av i Eslöv efter att vi ätit på MC, för att Teddy var med och Hampus var rädd att han skulle kissa i bilen så mamma hoppade av hos en kompis, sen när vi skulle hämta henne efter att ha varit och köpt vagnen så pakerade vi vid bergaområdet (mammas kompis bor där), sen så går vi upp mot lägenheten, först för följer en liten kille oss och säger att Hampus inte kan köra och sånt. Sånt sär! Sen hittar vi inte till lägenheten ens, för jag har aldrig varit där och så sa mamma att det var ristat på dörren så jag gick ju in där det var ristat på dörren, och det var nog det mest skämigaste, vi hade gått rakt in i fel hus! Riktigt pinsamt, och hon var rätt gammal som satt där och hon fattade ju fan ingenting. Så jag bad om ursäkt och vi gick ut igen. SHIIT. Sån kväll alltså, men vi hittade in till lägenheten tillslut. För mamma öppnade dörren och stack ut huvudet. Haha! Och tro mig att vi skrattade. Så kan det gå, när inte spaken är på! Aja, nu ska jag dricka upp min Oboy, sen sminka mig lite. Och förresten idag har jag världens finaste lockar. Det har blivit lockit under natten, vet inte hur? Men fint är det iallafall.
Hur som helst, ha en bra dag allesammans! PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0