7e maj 2010

Hejsan solstrålar!♥

Idag är det inga som helst solstrålar ute, men ni är ju små solstrålar ni bloggläsare.
Under hela natten har jag sovit som en stock, vaknade vid halv 5 av att jag var super kissig, så jag smög försiktigt ut och kissade(sovit inne hos min mamma och bror hela veckan). Sen somnade jag om igen, och då var Teddy redan vaken och satt och lekte nedan för sängkanten. Vaknade sen vid 7 av att min bror klocka ringde, dags för honom att stiga upp då, så jag låg kvar en stund sen förflyttade jag mig utåt till min egnen säng. La där sen så somnade jag till lite då och då. Men i och med det är så mycket ljud om morgnarna så kunde jag inte riktigt sova. Men sen när min bror och hans kompis stack så somnade jag direkt. Teddy gick också och la sig, fast under mammas säng. Igår kväll stack jag med Jane till NOVA, jag var tvungen att handla nya trosor trots att vi hade bråttom hem igen, så nya trosor fick jag ialla fall(alla mina har dem ju tagit när jag tvättat och när det var inbrott i källaren!!!). Sen körde vi hem om hennes föräldrar lämnade bilen, tog hennes bil sen körde vi till hennes lägenhet som hon precis flyttat till, skit snygg faktiskt. Sen så bjöd hon mig på mat, köttfärssås och mackaroner. GOTT! Sen kom även Bg och Stoffe upp till henne, och man kan väl säga att man fick sig några skratt anfall där. Haha! Sen så körde hon mig hem vid 10 för att jag var trött och mamma och min bror skulle sova då. Men innan det hann vi snacka lite:).

Idag skulle vi ju egentligen till Lund, men jag vet inte alls hur det blir, med tanken på att ingen kunde passa Teddy idag. Sen så skulle vi äta kinamat ju, och Hampus fick sin lön igår men han har massor av skulder han ska betala tilllbaka först. Så inte alls säkert. Så jag tror att vi blir hemma idag. Får se helt enkelt. Nu ska jag ialla fall gå och ta lite frukost och sen ska jag ner med Teddy en runda. Pusss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0