9e maj 2010

Klockan är snart ett på natten och jag ligger i sängen och får massage på mina ben av min kära pojkvän, som nu blivit på bättre humör när jag ville bada med honom. Kom ut från badet tillsammans med min pojke för en stund sedan. Jag måste säga att det var väldigt skönt med ett nattbad, inte ofta jag sätter mig i ett badkar såhär sent och ska bada. Men för att få Hampus på lite bättre humör så fick jag göra något. Och han ville så illa tvunget bada, så jag gav med mig och bada med honom en stund, och det var inte så illa.

Just nu ligger jag bara här, Hampus har hunnit lämna mina ben under denna korta tiden, så jag har bara mina maltesers och min fanta exotic här bredvid mig, tur det! Ska nog snart bädde ner oss under täcket också, men inte ännu. Jag känner mig för pigg för det just nu. Men min bror är nog rätt slut, för han la sig precis bredvid mig i sängen och drog täcket över sig. Han behöver sömn den lillen!
Aja, nu ska jag checka vidare på andra bloggar, puss och kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0