äkta vänner

Som många vet har jag förlorat väldigt många vänner pga min graviditet och med vissa har jag tappat kontakten. Det tycker jag är lite synd. Men att jag förlorat vänner pga min graviditet bryr jag mig inte för det minsta lilla om! Jag är den jag är, och det är mitt liv. Kan man inte ta mig för den jag är och hur jag tänker och hur jag väljer så säger jag HEJDÅ! Och äkta vänner ska kunna ta en för hur man är, vad man än väljer och vad man än går igenom så är det, annars är det inte äkta vänner!
Hur som helst, jag bor i en liten skit by som heter Hörby, inte vilken liten by som helst, utan den byn med mest skitsnack från höger och vänster, falska vänner som går bakomryggen och patetiskt folk helt enkelt. Jag säger inte att jag själv är perfekt, det är ingen! Men jag är fan så mycket bättre än de flesta i denna byn. Men bland alla fula stenar så lyser det upp få diamanter. Och som alla vet så är diamanterna den starkaste stenen, och trots att det finns väldigt många fula stenar så lyser diamanterna upp mer än stenarna.
Jag har funnit mina diamanter bland alla dessa fula stenar och det är jag stolt över.

Rasmus och Andreas, är mina bästa vänner.
Ramus är mer som en bror för mig, vi har kännt varandra i ett par år nu och vi har hållt ihopa. Trots att vi också bråkat så har vi aldrig lämnat varandra sida och det är så det ska vara. Han har funnits i mitt liv när jag haft det som svårast, han har stöttat mig och let mig från fel väg till rätt. Han lyssnar och står öppen med sin famn när jag kommer gråtandes. Det är exakt en sådan vän alla ska ha! Och jag har en och jag kan inte säga annat än att jag är stolt som har honom som en vän i vissa lägen och som i bror i alla lägen. Jag vet helt enkelt var han alltid finns, när det är något ringer jag eller skickat ett mess, och några sekunder senare så får jag svar och vägledningar på alla problem. Det är det som får mig att älska honom så mycket! För att han har magin i sig själv, den magin ingen annan har! Han betyder oerhört mycket för mig och jag kan stolt säga att han är världens bästa vän & bror på en och samma gång!
In på Andreas, så har jag och han gått igenom vått och torrt tillsammans. Han kanske har varit en bland de få killarna som lyckats sårar mig så djupt och som mest, men han är en bland dem få som jag älskar över hela mitt hjärta. Allt som vi gått igenom, det slår eld och vatten. Vi har gått igenom mycket av samma sak, vi har förlorat det enda som varit viktigt i vårt liv och vi tänker för det mesta likadant. Han är den som står mig intill och lyssnar i alla lägen och verkligen förstår. Han lyssnar och ger mig tips. Han är öppen, därför är jag det med. Jag vet att vad jag än säger till honom stannar där och kommer aldrig ut. Jag vet att han aldrig mer kommer att såra mig, vilket gör mig lycklig. Jag vet att oavsett vad som än händer kommer han aldrig att se ner på mig eller trampa på mig, trots att han kanske redan gjort det en gång i tiden. Men det är gammalt och han är en annan människa idag. Det som får mig att älska honom så mycket är han sätt att älska mig, hans sätt att lyssna på mig, hans sätt att krama om mig när jag bara vill dö. Han är min räddning i det sista! Han är min bästa vän och jag kan stolt säga att ingen har eller kommer någonsin att få en lika bra vän som jag har!

JAG ÄLSKAR ER & DET VET NI OM!♥
(jag älskar även resten av mina få vänner också, trots att jag inte skrivit om er.
Men ni vet vilken betydelse ni har och varför jag älskar er!)



Rasmus Svenning, min bror & min bästa vän!

Andreas Palm, min bästa vän!



Kommentarer
Postat av: Andreas Palm

Älskar dig min bästa vän! <33

2010-05-03 @ 22:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0