Älskar coca cola♥

Jag har aldrig vågat erkänna det förr, men jag älskar coca cola! Jag dricker det varje dag, minst en burk och det är verkligen inte något jag borde nu när jag är gravid! Det är ju absolut inte bra för hälsan, graviditeten och barnet. Jag vet det, men vad fan ska jag göra?!
Man kanske kan säga det som att jag är lite beroende av cola. Det är ju inte så att jag behöver dricka flera lite om dagen, men minst en burk så blir jag nöjd! Och jag tror att det är fler än jag som älskar och är beroende av coca cola. Det är inte nyttigt alls för någon egentligen, men hur jävla underbart smakar inte cola? Hur gott är det egentligen inte? Jag hittar inte svar för hur mycket jag älskar COLA. Håller ni inte med mig?

Men en sak är ialla fall säkert och det är att jag ska trappa ner på det så mycket som möjligt, jag vill att graviditeten ska gå bra och att mitt barn ska vara frisk och må bra. Så jag måste börja tänka på mjölk och vatten lite mer nu. Men cola kommer fortfarande att vara det bästa jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0