älskling här

Nu är min pojke här, han kom för ca en halv timme sen och sitter just nu och spelar xbox med min bror. Så sjuk var han, haha! Aja, man får ju unna sig något gott när man är hemma och är sjukling. Han har legat i min säng och tittat på tv hela dagen så han är rätt rastlös nu, så det är bra att han får spela lite. Men han äter ju inte direkt halstabletterna han borde för att hans hals ska bli bättre. Men man får väl proppa i honom några stycken snart igen. Man måste säga till honom om allt, annars så blir det aldrig gjort. Mamma är också påväg hem, så snart ska vi väl sticka antar jag. Först ska vi lämna Teddy som ska vara hos mammas kompis, som också har en hund. Fast som är äldre än Teddy. Nu ska jag ta lite parfym och sen ska jag bara sitta och slappa. Pussen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0