ändrat textstil

Jag har precis ändrat textstil som ni kanske ser?!
Jag har velat göra det ett tag nu, men jag har aldrig hittat en stil som jag verkligen tycker om eller vill ha. Som liksom är min stil. Men nu så ville jag verkligen bara ha en ny textstil så jag bläddrade igenom på msn där man kan välja textstilar och så hittade jag en snygg, som jag tror jag kan ha ett tag fram över nu. Har sett att det är många som använder den på bloggen men så länge jag inte hittar min "stil" så får denna duga sålänge.

Hur som helst har jag suttit och läst lite bloggar, rätt skoj tycker jag att det är faktiskt. Och sen har jag hunnit springa in på dass och skita också. Fy fan vad jag fick ont i magen när jag hade ätit upp risifruttin! Trodde jag skulle skita ner mig totalt asså, men jag kunde hålla mig ändå in till toaletten. Okej, lite to much info kanske;)? Men ni vet hur jag är, ibland kan jag vara världens jävla bitter kärring, ibland kan jag vara världens stördaste människa, och ibland världens snällaste och sötaste. Men det beror helt enkelt på hur mitt humör är. Så är det för alla skulle jag tro!

In på annat, ikväll så har jag tänkt på hur kort tid det faktiskt är kvar av graviditeten. Det underbara är snart över, och snart blir vi från att ha varit två till tre. Shit, nästa vecka går jag in i vecka 29, och då är det 11 hela veckor kvar. Tänk snart är jag inne i siffran 3 som kommer att leda till siffran 4 då allt det underbara händer! Jag förstår det fortfarande inte att jag är gravid och är inne i den sista perioden av graviditetet, att jag ska få ett barn tillsammans med min fina pojkvän. Jag tror fortfarande att jag lever som förr, bara det att jag äter extra mycket och blivit extra fet. Och grejen är den också att vi inte köpt några barnsaker alls mer än barnvagnen, så det är nog det som får mig att tro att jag inte är gravid. Men jag och Hampus har snackat mycket om det, att nu när han får sin nästa lön ska den sparas och vi ska smått börja handal heminrednings grejor, bebis saker så det är förberett tills ungen dyker fram. För tänkt om jag föder för tidigt och vi inte har någonting hemma, gud vad hemskt! Jag hade fått panik rent av, men inget sådant ska hända så det är lugnt.
Men vi ska ialla fall små shoppa barnsaker, trots att jag är lite nojjig över det här med barnkläder och så. I och med folk säger att det bringar otur om man har barnkläder hemma. Så jag får snacka med mamma lite. Men nu hade jag tänkt att lägga mig under täcker själv och sakna min pojkvän. Kommer bli en tuff natt utan honom:(. SUCK* Men hur som helst, sov gott och dröm fina drömmar vi hörs imorgon allihopa! Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0