behöver..

Just nu känner jag att jag behöver en massa nya saker och jag känner också att plånboken skriker efter hjälp.. Jag behöver dels nytt smink, nya tjocktröjor, underkläder och sen så måste jag inte men jag vill ha pärlor som jag kan sitta och pyssla med om dagarna då ingen är hemma, eller när andra är i skolan och jobbar. För jag tror dock att det är nyttigare än att sitta framför datorn en hel dag och inte få någonting gjort.
Nu ska jag bara spara ihopa lite pengar så jag kan köpa nytt smink och lite pärlor att pyssla med. Sen så är jag nöjd! Förhoppningsvis så kanske mamma är lite snäll och hjälper mig lite. Man kan ju alltid hoppas på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0