Bella & Tyra Show/Sova

Ligger just nu och tittar på förra avsnittet av Bella och Tyra showCarolina Gyning var med. Har aldrig lagt någon vidare märke till Gyning förr, aldrig liksom förstått riktigt varför hon är känd och vad hon sysslar med förutom förkväll som går varje dag på tv så berättade hon på Showen att hon vann Big Brother och är konstnär och skriver böcker så plinga det till lite till varför hon är känd och så. Dock trodde jag inte att hon hade varit med Big Brother men tydligen har hon det och vunnit det också. Nu när jag ser henne i programet så har jag en tanken om henne och det är att hon är sjukt cool! Hon är verkligen en sjukt cool och en skön typ av person. Hon har en skön attityd, en kaxig och ett härligt sätt att vara på, hon är sjukt cool helt enkelt! Nej, jag diggar henne skarpt;)!
Hur som helst så ska jag lägga mig efter jag sett avsnittet som strax är slut, så ni får sova så gott och drömma sött! Puss & Kram♥


sjukt snygg kvinna också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar inte förkväll men tycker att Carolina Gynning är jätte rolig. =)

2010-05-31 @ 03:13:15
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Mysims3:)

Heizann, ønsker deg bare en riktig fin dag:)

2010-05-31 @ 12:43:40
URL: http://mysims3.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0