beställer

Nu har vi precis ätit klart, det blev färdigköpta klyftpotatis och fläskfilé med en god bearnesås. Sjukt gott! Hampus åker hem om en timme, Jane kör hem honom för att han inte kunde ta sig hem på något annat sätt än bussen. Vi tar nu den sista timme till att beställa heminredningssaker. Måste ha nya påslakan och sånt nu när vi flyttar, och sen så kanske vi hittar annat. Vad vet jag!

Måste bara säga att de magbilderna som jag la upp verkligen gör alla besvärliga. Herregud asså! Det är ett par bilder där man ser lite mer hud än på de andra bilderna jag lagt upp. Men man ser för fan inte min fita eller mina bröst så vad är det frågan om? Eller ni kanske vill se min fitta och mina bröst? Så kanske ni slutar att sitta och slösa tid på att slänga ut en massa dumma kommentarer?! Det är ju någonting som inte stämmer! Lägg ner nu, och ni som tycker att jag lägger upp nakenbilder får gärna tycka det, faktiskt mer än gärna. För vad jag vet så är de magbilderna de första bilderna jag visar mycket hud och kropp. Så förhelvete lägg ner! Jag lägger ju inte upp nakenbilder, jag anser ialla fall inte det. Men bara för att jag är snygg som gravid och ni fula som icke gravida kan inte jag hjälpa det;). Puss på er, nu vet jag att vissa verkligen är så intresserade av mitt liv. Puss på er asså;)!

Nej nu ska jag beställa lite saker med min älskling och tillbringa den sista tiden med honom innan han åker. KRAM♥


Puss till er mina älskade avundsjuka läsare!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0