bilder från helgen

Nu har jag fört över alla bilder från helgen, både från mobilen och från kameran. Dock har jag redan lagt upp vissa bilder i och med de kom på outfit-inlägget. Hann ialla fall göra om lite bilder eller göra om och göra om kanske det inte heter men jag har klippt ut bilderna så de runt omkring inte är med. Så mycket till göra om har väl inte hänt direkt! Hur som helst ska ni få bilderna och hoppas att ni tycker om dem!♥


en lite somrig bild vid vattnet!

dotter, mor och son

du&jag=vi


födelsedags prinsessan!

jag tycker att bilden är riktigt fin! Sen vet jag inte vad ni tycker,
men det skiter jag mest i. Tro mig man kan vara fin även fast man är
tjock och gravid!(:

Teddy sitter fint och tittar. Min söta & vackra hund!

min prins i det blå!

en bild väldigt sent in på natten. En trött och glad May ialla fall!

Nu räcker det med bilder, orkar inte lägga upp fler, men kommer kanske in lite efterhand ändå.
Nu sitter jag och snackar med Hampus och ska nog snart sova. Sedan så ska jag läsa Hampus blogg också.
Puss så länge! Skriver nog ett inlägg innan jag lägger mig.♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du har löshår va? :o

eller är det ditt riktiga? :o

2010-05-31 @ 18:15:20
URL: http://ccamillahholmgren.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Tycker du är mycket fint gravid.

2010-07-19 @ 17:41:49
URL: http://mammajasmintva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0