blåsigt ute

Fy vad det blåser ute idag. Jag skulle ner och kolla om posten hade kommit och då passade jag på att rasta Teddy. Fy det var nästan så jag ville vända in direkt, men var ute med honom en ytterst liten stund för att få honom att kissa så slipper han göra det inomhus. Men han kissa inte, utan han jagade helt enkelt löv som flög runder där ute! Så jag tog in honom, och då la han sig bara ner vid dörröppningen, busig liten sak det där. Snacka med Hampus också för en stund sedan. Han undra om jag ville följa med honom och köpa present till mig. Men jag vet inte riktigt, jag vill inte riktigt ha något nu när jag tänker efter. Tidigt imorse efter att jag hade skrivit det förra inlägget så satte jag igång och gjorde en bild. Blev faktiskt väldigt nöjd med den, så jag tror att den kommer bli header-bilden. Men dock passar fortfarande inte storleken trots att jag varit igång och ändrat allt på både bloggen och photoshop. Men får väl helt enkelt be Hampus att hjälpa mig. Jag hjälpte ju trots allt honom igår.
Nu ska jag läsa lite kändisbloggar, sedan ska jag ta något att äta! Hungrig igen..
Men först får ni en bild på den kommande headern!


Men bilden på headern kanske inte är den snyggaste, men den beskriver mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0