blåsigt

Det är fruktansvärt blåsigt ute idag, men solen skiner ändå väldigt starkt. Hade det inte blåst så mycket hade det varit jätte varmt ute. Jane har åkt till skolan nu för att skriva prov, hon kom hit vid halv 12 någon gång och skrev sitt personliga brev som hon ska lämna in för ett jobb hon söker. I och med hennes dator är sönder så frågade hon om hon kunde låna min, och det fick hon. Jag är ändå hemma om dagarna och att låna ut sin dator är väl inte så mycket begärt anser jag det som. Vi har inte träffats eller snackat på ett bra tag så idag träffade jag henne för första gången på några veckor. Vi snackade lite bara, sen satt hon och snacka med Linus som är Hampus kusin. Sen så körde hon hem och skulle försöka skriva ut personliga brevet som inte gick. Jag följde med henne hem den rundan för att att jag inte hade något bättre för mig hemma. Teddy fick vara hemma själv en stund nu första gången eller något. Allting var som det skulle när jag kom hem, han märkte knappt att jag kom. Nu har jag diskat, och börjat koka ris, kanske följer med Jane in till Lund sen för att lämna brevet, vet inte om jag orkar. Får se! Annars har dagen varit bra. Har eran dag också varit det? Hoppas ialla fall ni haft en bra dag. Nu hade jag tänkt vila mig lite, är rätt trött. Teddy sover redan. Så jag får väl passa på nu när han inte är vaken och stör mig. PUSS & KRAM så länge♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0