blir inget

Det blir inget ikväll. Vi får ställa in bion och så får vi sitta och dega hemma istället.
Så jävla typiskt, när man väl ser fram imot något och så blir det bara klödd och skit av det sen, det suger hårt! Jahapp, då blir det inte som min bror vill ikväll. Det var ju meningen att vi skulle på bio för att han och mamma skulle få göra något tillsammans. För min bror är ju här varje helg nu i och med vi fått Teddy och då är mamma aldrig hemma, hon är oftast hos sina kompisar och sånt. Så då tänkte jag och mamma att vi kunde göra något för att de skulle få lite tid tillsammans, men så blev det ju inte. Får väl se om vi kan åka in där på fredag istället. Så ikväll blir det sitta hemma och dega ännu en dag. Typiskt!
Aja, hoppas att ni andra får en bättre dag än mig ialla fall. Kramar♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0