blocket-bilar

Sitter och snackar med älskling i telefon fortfarande. Vi sitter just nu och glor på blocket, för att hitta en bra men billig bil till en börja med. Från början ville vi båda satsa på en dyrare bil, men nu när vi snart ska flytta och ha barn så är det kanske inte lika lämpligt längre i och med det bara är han som jobbar och har ekonomi. Så vi försöker för fullt hitta en bra men billig bil. Dock är jag sämst på bilar. Jag kan ingenting om dom, och jag vet inte ens varför jag försöker att hitta en bra bil när jag inte vet hur en bil är bra?! Låter det inte bra och hur klokt som helst?
Ibland undrar jag varför jag ens gör saker jag inte kan. Men jag har aldrig fått något svar på den frågan. Kanske kommer det ett svar en dag, vem vet;)?

Snack om annat så MÅSTE jag verkligen duscha idag. Sen så en annan sak så stör jag mig på min innebränna som FAN!! Riktigt drygt. Hampus jälva fel, för det var han som var igång och tryckte mig i huvudet i helgen och lämnade efter sig en innebränna! BAJS UNGE!
Nu ska jag gå ut med min mamma och ta ut pengar för han som vi beställt sprit av kommer snart och lämnar det. Pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0