bra helg

Min pojkvän har precis stuckit hem, så nu har jag tid att blogga lite.
Sitter och käkar thailändska kakor som mammas kompis gjort och dricker cola. Kakorna är sjukt goda, jag kan inte sluta äta när jag väl har börjat! Kanske fler än jag som är så när man äter något man verkligen tycker om? Hur som helst, så måste jag tacka för en bra helg. Började bra i fredags och slutade bra idag. Denna söndagen har varit varm och fruktansvärt skön. Trots att vi vaknade tidigt imorse så fick vi somna om senare så vi steg upp vid halv 12 något. Handlade och sånt sen så var det bara att ta det lugnt hela dagen.
Dock så fick jag en mobil vid ögonbrynet tidigare ikväll. Hampus försökte ta den ifrån mig så höll jag i den, men sen så skaka han på min hand, och då tappade jag den rakt ner på mitt ögonbryn.
Jag är ju lite känslig av mig nuförtiden så jag började självklart gråta, men det gjorde faktiskt sjukt ont! Men det gick över, det är bara en ytterst liten bula kvar nu, syns knappt. Sen ikväll lagade jag även mat, blev hitte på mat, som korvgryta. Sjukt gott faktiskt! Så det ska jag nog göra om. Även Hampus tyckte om det, men min bror är inte direkt förtjust i grönsaker som är stekta eller kokta så han åt stek falukorv istället.
Nu hade jag tänkt lägga upp lite bilder på gårdagens mat som vi åt, sen så lite bilder på depprimerade Teddy igår!
Hoppas att ni haft en toppen helg, pusss!♥


Min middag!

Brors kebab pizza.

Hampus kebabtallrik.


en depprimerad Teddy.


Kommentarer
Postat av: Andreas Palm :D

Sååå söt han e , älskar den hunden! <33

2010-05-02 @ 22:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0