bra humör

Ikväll har jag bara varit på så jävla bra humör. Eller flippig humör kanske man kallar det.
Jag har dansat till låtar, hoppat runt som en studdsboll i hela vardagsrummet, och mamma och min bror har suttit och skrattat åt mig. Och mamma sa hoppas att unge ploppar ut. Haha! Hon sa även att min unge kommer att bli lika knäpp som mig, om jag inte slutar att vara så flippig. Haha! Ibland trivs jag att vara det, men visst måste jag vara lite försiktigare nu när jag är gravid. Ibland tänker jag bara inte på det. Ibland känns det som att jag inte riktigt vant mig vid att jag är gravid, och så är det kanske. Men jag kommer på det genast när jag ser min tjocka mage som är ivägen för det mesta. Aja, dagen har varit bra. Ialla fall kvällen, och imorgon väntar öven en bra kväll:thumbup:! Jag längtar faktiskt redan, trots att jag inte vet hur det kommer att bli. Jag låter bara allmänt sär just nu, men det är sånt som man också får när man är på bra humör. Nu ska jag och min bror ta kladdkaka den sista som är kvar. Sen blir det fan köpa ny. Mamma får köpa ny;). Pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0