Brun utan sol

Jag känner att jag måste göra någonting med mig själv. Jag känner mig död bokstavligt talat! Nu när jag är gravid och bär på en liten bebis så finns det så mycket jag inte får göra. Som att göra något med mig själ går ju ABSOLUT inte! Eller ja, det känns ju faktiskt så.. Jag får ju dels inte färga håret (och det är verkligen något jag behöver), jag får inte sola (vill vara BRUN!), jag får inte vara nära för mycket kemikalier helt enkelt. Jag vill ta bort min hårförlängning, de lilla som sitter kvar dvs, klippar håret kort, färga det ljusbrunt med ljusa slingor, jag vill SOLA och vara brun som choklad men inget av det jag vill får jag göra!! Men idag satt jag och funderade lite över min brunhet, så kom jag på att "BRUN UTAN SOL" faktiskt finns. Jag har aldrig varit den som använt "brun utan sol", jag har inte tyckt om de sättet riktigt. Dels för att det blir fläckigt, gult och ser helt enkelt bara allmänt konstigt ut. Men nu har det ju kommit ut många nya sorters av "brun utan sol", så kanske borde jag testa den metoden nu så länge jag är gravid. Hitta en som skulle vara bra från Loréal, så jag tror att jag sak pröva den faktiskt. Där står att det inte ska vara komplicerat att spraya på det, att det ska ge en jämn och fin färg och att man inte behöver smörja in det med handen efter att man sprayat. Det låter ialla fall nåt så när bra kan jag ju tycka! Men frågan är; får jag lov att använda "brun utan sol" nu när jag är gravid? Eller det är också farligt?

Kan någon ge mig svar på den frågan och är det fler som har förslag på bra BRUN UTAN SOL så skriv gärna det till mig så är ni söta!♥


Kicks 159:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0