chips och läsk

Min bror kom hem för en stund sedan och vi har som vanligt inte gjort något mer än tramsat runder. Fast jag ligger i sängen och orkar inte lyfta mig ur fläcken! Han stack precis ner till affären för att handla upp chips och läska till oss(mig, framförallt). Hampus skulle gjort det igår, men icke fick jag chips i magen. Så min bror tog fram lådan där han sparar sina mynt i och stack ner, så söt bror jag har asså! Han gör verkligen allt för mig ibland. Okej, faktiskt inte bara ibland, faktiskt rätt ofta. Och speciellt när han vet att jag är sjuk så tar han hand om mig extra mycket. Jag ringde förresten min mamma för en stund sedan också för att fråga om jag verkligen inte kunde ta någon medicin alls, för jag mår illa v min feber asså. Och då sa hon "nej". Nehä sa jag, fan ska jag dö fråga jag henne! Jag menar tänk om jag hade legat och varit dödlig nu (vilket jag inte är, men tänkt om!) , så skulle jag fortfarande inte få ta medicin för att jag är gravid?! Med andra ord skulle de låta mig dö? Ja, men snällt jag menar! Jag vill ju bota min feber, men det är fan svårt när man inte kan göra något än att knarka te, kokt varmvatten och honung. Shit, så äckligt mitt liv känns just nu asså! Jag ligger här och svettas och ser ut som en jävla kungfu panda. Fast till och med kungfu panda är sötare! Kan ni tänka er hur jag ser ut då?
Nu kom min bror upp igen, och hade med sig en Pringkes till mig och cola, så nu ska jag försöka stoppa i mig det. Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0