Dagen

Tänkte skriva en kort sammanfattning om dagen.

Det har varit väldigt varmt och skönt idag, riktigt j-vla härligt väder rent ut sagt! Känner att sommaren är påväg nu, så vi får hålla tummarna på att det håller sig såhär nu. Min näsa har varit allmänt täpp och är helt slut. Halsen bränner och ögonen är trötta idag. Mamma var snäll och gav mig en hundring innan idag. Hon tyckte jag skulle ha pengar på mig ifall jag var sugen på något när hon inte var i närheten (jag har ju inga pengar alls nu när jag inte går i skolan"/). Hampus kom hit, och vi mös lite i och med det är vår 17månaders dag idag ju. Och hela dagen har jag varit sugen på något sött, men vet inte vad det har varit. Men jag har varit j-vligt duktig och ätit grova mackor istället, hah det trodde ni inte om en gravid och tjock gris va?;)
Med andra ord så har dagen varit väldigt bra, trots att sjukan tar över min kropp och mina krafter helt så försöker jag hålla ut och bita ihopa. Blev inte att jag träffa Elin idag i och med det tog en sån j-vla tid hos läkaren så hon hann åka hem innan"/ typiskt men det kommer fler gånger.

Snack om annat så ska mamma vara hemma imorgon igen, vet inte om det är positvit eller negativt riktigt(!?) När hon är hemma får jag ju aldrig sova ut ordentligt för hon ska alltid göra någonting, rastlös jävel. Men nån måste väl vara sån också.. Sen är det ju Lunda Kanevalen imorgon, vet inte om vi ska sticka dit imorgon eller på Lördag. Det är ju hela helgen, så vi får se helt enkelt. Nu ska jag ut och hjälpa mamma att skriva ett sms, hon SUGER! Skriver mer sen, puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0