DAGENS FRÅGA

Vad föredrar ni mest, touchmobiler eller vanliga knappmobiler?




- Touchmobiler har aldrig köpt mig riktigt. Jag vet inte varför det är så, men det har aldrig varit något jag som intresserat mig direkt! Visst tycker jag att vissa touchmobiler är väldigt bra och snygga och så. Men vissa touchmobiler har verkligen skit dålig touch vilket gör att man blir så jälva arg och förbannad då. Jag har alltid gillar knappmobilerna mer. Visst att knappar också kan klödda till sig, men inte lika mycket som touch kan. Och sen så tycker jag att knappmobilerna är enklare, för det går mycket fortare att skicka sms och så.

Men vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Lee

jag föredrar knappmobiler :)

2010-05-23 @ 17:50:47
URL: http://mammalee.blogg.se/
Postat av: cicci

Knapp :) jobbigt med touch! :P

2010-05-24 @ 19:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0