dålig update

Jag vet att uppdateringen varit skit dålig idag. Men jag har sovit typ hela dagen. Sen så har jag haft smärtor så jag har inte orkat blogga, och sen har jag inte gjort något speciellt så vet inte vad jag skulle ha berättat. Men Elin, en kompis som jag gick på samma skola som i nian kom hit och hälsade på idag. Vi skulle ju egentligen ses i veckan men då var jag dålig och sen samma dag så var jag hos läkaren så det passade ju inte så bra. Men idag kom hon hit och vi satt och snackade allmänt om allt och ingenting. Det var väldigt trevligt, med tanken på att det var sjukt länge sedan jag träffa henne. Så den lilla stunden hon var här tackar jag henne för. Sen ikväll blev det bara att steka upp lite klyftpotatisar, sen typ hamburgare till det för jag orkade inte hålla på med filé och sånt skit. Och så blev det god kall cola, med tanken på att dagen har varit så jävla VARM! Skit gott med en kall dricka då, och speciellt cola:thumbup:. Sen så satt vi och snacka lite om en Thailand resa. Vi vill bägge ner där så jäkla mycket. Men vi har ju rätt mycket nu, allt med barnsaker, lägenheten, inredningen, bil osv..Det är rätt mycket pågång nu, så vi får se hur det blir med en resa ner om Thailand. Men jag hoppas på att snart få åka dit ialla fall. Nu ska vi beställa lite barnkläder, skriver mer sen!♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv för igår! var roligt att få träffa dej. :)<3

2010-05-23 @ 13:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0