dålig uppdatering

Hejsan bloggläsare!♥

Jag vet att jag suger på att uppdatera när det är helger, och jag ska bättra på det.
Men när det är helg så vill jag tillbringa min tid med min pojkvän och min familj, så mycket jag bara kan!
Men jag ska även tillbringa lite tid framför bloggen, ialla fall kunna slänga in ett enkelt inlägg när jag går upp om morgnarna och när jag går och lägger mig om kvällarna. Igår gjorde jag faktiskt det, och är stolt över mig själv för det! Haha! Hur som helst, så vaknade vi av att mamma ringde på dörren, och hon sa att vi var tvungna att duscha Teddy som hade grävt i jord och jössel. Usch! Han var helt svart och luktade bajs. Men jag och Hampus reste oss inte, jag orkade inte helt enkelt. Men tillslut gjorde jag det. Sen blev det frukost och jag hade inte aptit att äta. Jag hade inte kännt bebisen sparka eller röra sig på hela morgonen. Jag brukar alltid vakna vid halv 7 tiden av att bebisen rör sig, eller sparkar. Men det gjorde den inte denna morgonen, så jag var orolig och rädd så jag ville inte äta. Men Hampus tvingade i mig 2 mackor ialla fall. Men fortfarande kunde jag inte känna va något, och än har jag inte kännt av något. Jag har kännt något ytterst lite, men är inte säker på om det var som dne rörde sig eller sparka, för jag kan ju bara ha inbillat mig. Men jag ska vänta och se, och händer inget så får vi nog åka in och kolla för att vara på säkra sidan. Vi fikade innan vid 13 också, då mamma hade kommit hem med kladdkaka som någon hade sålt utanför någonstans hon var, sen så hade hon köpt sockerkaka, och något bröd. Så det fika vi, och det var väldigt gott:thumbup:! Jag gjorde slingor i mammas hår för en stund sedan, och resultatet blev bra! Sen så har jag precis sminkat klart mig själv, och testat mitt nya smink. Dock var det jag köpte igår som jag hade förr. Jag använder alltid likadan rouge för att det är den enda skarpa/mörka förgen som passar mig och som syns bra. Sen solpudret är det bästa pudret som får min hy väldigt jämn och fin och så är den perfekt för min hudfärg också. Och mascaran har jag haft förut, fast det var ett tag sen. Men den var skit bra, jag hade nästan glömt hur jäkla bra den var! Så nöjd är jag med sminket jag köpte igår. Eller som Hampus faktiskt köpte till mig, TACK! Nu ska jag och mamma gå upp till hennes kompis Ann, Felicias mamma och ge henne en present och sen så ska vi väl sitta där lite och snacka. Hoppas att er helg har varit bra, för det ahr min varit. Puss på er!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0