denna kvällen

Nu är klockan lite mycket, vi åt för några timmar sedan och nu sitter vi här i sängen och jag har precis suttit och läst Kissies brors blogg. Haha, en rätt skön kille;).
Kvällsmaten bestod som sagt av det jag skrev i förra inlägget, men jag gjorde lite extra till, som ungstomater med ost på, och baguetter med köttfärs och ost på. Skit gott faktiskt, och det gick hem hos Hampus och min bror! Dock så åt jag inte så mycket av maten, tyckte inte det var gott. Kan bero på att halsen inte vill det jag vill. Hur som helst så har vi sett en film och Hampus vill tvunget illa titta på en till så detta blir ett snabbt inlägg. Skriver mer senare♥






visst ser det gott ut? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0