död

Ja, nu har jag vaknat upp efter ännu en vila stund, men denna gången har inte mamma ringt mig en massa gånger, hur kan det vara möjligt? Hur som helst känner jag mig så jävla död så jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag vet inte vad det är för fel på mig, jag har bara varit allmänt seg och hängig denna veckan, och det verkar inte sluta heller. Jag hoppas på att det snart går över, för ska det fortsätta såhär kan jag lika gärna gömma mig under täcket och drömma sött! Aja, snart kommer väl min bror hem, ska be honom köpa läsk och ett choklad till mig, får väl se om det piggar upp mig helt. Sen så kommer mamma också snart hem. Sen kommer väl Hampus också. Nu ska jag sminka mig för att vara helt färdig innan vi ska iväg ikväll. Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0