en bra måndagkväll

Denna måndagkvällen har faktiskt varit väldigt bra, förutom nu precis kanske då jag och min bror gick in i mammas rum och såg att Teddy hade busat till det rejält där inne, vält mammas kruka med hennes älskade Orchidé och all jord var över hela golvet, och vattnet de rann! FYYYYFAN JÄVLA HUND ASSÅ! Vi kommer att få en sån jävla blåsning allihopa av mamma sen när hon kommer hem, för hon är så satans rädd om hennes blommor. Men hon får skylla sig själv också! Men annars då, jo kvällen har varit bra, gjort om några få bilder jag visade i förra inlägget, besökarna ökar och ökar:thumbup:. Suttit vid msn och camat med min bästavän Andreas, dyker säkert upp någon bild här nedan innan jag avslutar, poppat popcorn, dricker läsk och känner mig allmänt fet;). Så jävla MAY STYLE! (Ialla fall under graviditeten;)) Nu slänger jag upp bilder, puss så länge!♥


ser rätt seriösa ut!

jag poesar för fullt, medans han dricker för fullt! Mitt i veckan!!!

Bästa vänner måste såklart visa för varandra hur deras "under-delar"
ser ut, och hur mycket det växt där under;). Och det gjorde min bästavän
för mig idag och jag kunde väl inget annat än att döma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0