ensam

Nu har älsklingen lämnat mig.
Jane kom upp för en stund sedan, hon hade försökt få tag i mig ett bra tag men jag har haft min mobil påljudlöst hela dagen och inte hört när hon ringt, men tillslut så kände jag vibrationen. Så hon körde hit och kom upp och lämnade den lilla datorn. Mammas kompis ska kolla på den så det var därför. Hon och Hampus körde precis, men de ska tanka först annars så kommer de inte till någon Löberöd. Nu är det väl ett tag till Hampus kommer hit igen. På tisdag är det kulturkalaset och då hade jag tänkt att titta på Ola. Kanske så följer Jane med mig som sällskap, men hon tycker inte om Ola så får väl se. Annars så kanske jag är hemma i och med att jag är lite halv krasslig idag. Men får hoppas att det går över snart. Mamma gick och la sig direkt efter maten, hon mår inte heller helt hundra så. Får väl se vart familjen är påväg"/. Lite trist att vara sjuk nu bara.
Och jag kan inte säga att beställningen gick så bra. Vi har skrivit i två saker vi ska ha. Men det är ju lite onödigt att beställa två saker!! Får väl se om jag hittar något mer som är nödvändigt i och med jag är tjej, och jag kan väl lite mer om inredning än Hampus. Men han har faktiskt ganska bra smak, så det tackar jag för:). Ska läsa lite bloggar nu så jag bloggar mer senare. Puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0