ett försök till

Nu sitter jag med datorn i köket, värmde upp en pytteliten bit av pannkaksrullen för att ge magen ett försök till. I och med jag kräkte upp allting efter att jag hade ätit innan. Hampus hann ringa och lägga på efter det så var det salt saliv i munnen på mig, och jag kände att jag var tvungen att springa in till toan och där gjorde jag mina behov. Kändes som allting kom upp, till och med lilla bebisen! Jag fick sätta mig ner för att få luft, jag kunde inte andas så mycket som kom upp på en och samma gång, guuuud jag trodde att illamåendet var över vid det här laget. Men jag verkar ha fel som vanligt! Eller jag vet ju inte om det var för att jag hörde Hampus röst jag behövde kräkas;). Haha! Nej, nu är jag elak, men det var skämt! Inte spyr jag av att höra min pojkväns vackra röst.
Hur som helst så har vi precis lagt på igen, för att han skulle hoppa in i duschen, men det verkar inte gå bra för honom för nu sitter han framför msn och skickar till mig. Hur desperat får man lov och bli?
Han är verkligen beroende av mig, det är faktiskt rätt många;), haha! Nej gud vad har hänt med mig idag? Självförtroendet på topp och elak som aldrig förr är jag också, shiit!
Ialla fall så har vi varit ute på blocket och kollat lite barnvagnar, men jag tror vi köper från den hemsidan som vi spanat in ett par snygga barnvagnar på. Den sidan är väldigt bra, och ger bra och billiga erbjudanden också med leverans hem och sen har dem en massa barn saker också som är i bra pris och bra att ha. Så jag tror det blir från den sidan vi tar hem vår barnvagn. Inte dyrt och så får man allt det man behöver till!
Men på blocket fanns det också ett par fina och billiga barnvagnar, som de flesta vet så använder man ju inte barnvagnen speciellt ofta och mycket förens man måste byta ut den, så den hinner ju inte bli gammal och sliten. Eller hinner gör den säkert, beror ju helt på hur man hanterar saker och ting, som med allt annat. Vi hitta  en jätte fin på blocket med allting till, alltså kombi och bilbarnstol men det var en ganska inriktad färg om man säger så, och det vill jag inte ha. Jag vill inte ha en färg som är riktat direkt mot ett kön, utan jag vill ha en mer färg som passar både könen oavsett fast jag vet vilket kön jag ska få.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0