fight for this love

Bestämmde mig imorse för att tvätta av mascaran sen igår, och inte göra vid mig alls idag, med tanken på att jag mått illa och inte velat röra mig ur fläcken. Men tillslut så ställde jag mig upp och gick och byta om och sminkade mig ändå. Typiskt mig alltså! Varför kan det inte gå en dag utan att jag ska behöva sminka mig eller klä på mig med normal kläder? Varför kan jag inte bara gå runt i mjukis byxor och tjocktröja en hel dag och se död ut? Den frågan behöver ett svar. Ialla fall så sminkade jag mig inte så mycket som tur var, har bara klettat på lite mascara och foundation, sen så flättat luggen så har mittbena idag;)! Har målat naglarna också, luktar skit gör det också. Aja, nu väntar ja på att min bror ska komma så jag kan få lite sällskap. Puss♥


en tjock bild på hur jag ser ut idag!

en rätt söt och charmig bild på mig(aa)

ser ni hur tjock jag har blivit i anisktet?
fotboll som ansikte och bowlingklot som mage:thumbup:!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0