försökt

Jag och älsklingen satt och försökte fixa en ny header till mig. Jag gjorde en header, så skulle han hjälpa mig att göra den transperent(stavas?). Men det gick inte som vanligt. Får damp! Men skit samma, jag orkar inte bry mig! Jag för nöja mig med den headern jag har nu sålänge. Hampus ska ialla fall försöka fråga sin kompis om hjälp. För grejen är att den är transperent när den visas på skrivbordet, men sen när jag försöker lägga in den här på bloggen så går det inte"/. Så jävla typiskt! Men skitsamma. Förresten så ladda jag ner lite nya textstilar också, för jag använder alltid samma textsnitt i min header och det börjar bli lite uttjatat nu. Så snart får ni en ny header och ny textsnitt i headern, skit kul va? Som att någon bryr sig egentligen om hur min jävla header ser ut! Aja, ska äta upp den sista spettekakan nu, och jag känner mig alltid lika ledsen så fort sista biten ska i magen. Men jag fyller år snart och då ska jag önska mig en spettekaka som tårta;). Jag älskar spettekaka, det är det BÄSTA som finns! Fler än jag som tycker det kanske?
Ha det bra så länge, hörs sen♥


Headerna jag gjorde, som skulle vara transperant(stavas?), men gick inte när jag försökte lägga upp den som headern, men jag ser att det går när jag laddar upp den som en vanlig bild på ett inlägg.
Någon som vet vad det kan vara?:s
Men här ser ni ialla fall ungefär hur jag tänkt mig med den kommande headern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0