foto time

Har ätit nu, så nu känner jag mig redo för en riktig kväll att tillbringa framför datorn, redigera lite bilder, göra lite nya headers som jag kan välja mellan framöver, ändra bloggen lite, ladda ner nya penslar till photoshop, kanske lite nya textstilar också, sedan kanske spela lite The sims, det var länge sen nu ju! Låter som en härlig jäkla kväll asså, ett enkelt och bra recept på hur en måndagskväll kan se ut:thumbup:!

Ialla fall efter maten diskade jag undan allt som stod i vasken, shit asså. Så mycket disk det kan bli under bara några timmar, jag menar jag diskade imorse också.. Men hur som heslt efter att jag ahde gjort i ordning i köket så bestämmde jag mig för att plocka fram kameran och ta lite nya bilder i och med jag ändå är sminkad och så, så det gjorde jag. Min bror fick ta de första bilderna sen ville jag inte störa han och hans spelade så jag roade mig genom att ta bilder själv tillsammans med Teddy. Och han är så sööööt(A)! Jag blir helt kär i honom asså.
Nu ska jag ialla fall redigera lite bilder, och börja ladda ner penslar sakta men säkert;)!

Här får ni en bild som jag hunnit redigera lite snabbt.
Visst är vi söta?♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0