fråga & svar

Fått en fråga av Isabella;

Varför går inte du i skolan nu när du är gravid? Hur ska du göra med skolan sen när du inte längre kommer vara mammaledig? :)


Hej Isabella(:
Jag går inte i skolan pga olika anledningar på skolan, det var mycket skit och jag trivdes inte där. Så jag valde att hoppa av istället och börja om. Det var meningen att jag skulle hoppat av och börjat om redan nu till höst. Men sen så fick jag ju reda på att jag va gravid, så det gick ju inte att börja nu till hösten.
Men jag ska börja plugga igen nästa år då jag inte längre är mammaledig, och då mitt barn kan vara på dagis. Så ser planerna ut och jag hoppas på att de planerna håller! :)
Hoppas du fick ett bra svar på din fråga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0