fråga & svar

Nu tänkte jag svara på en läsar-fråga!

Ellen Schutz:
Måste bara fråga, hur reagerade dina föräldrar när dom fick reda på att du var gravid, ja menar du är lika gammal som mig, 17 år & gravid är rätt ungt.. :P
ja vet att mina föräldrar skulle blir typ galna om ja skulle bli gravid innan ja slutat gymnasiet:P

-Den enda föräldern jag har i mitt liv är min mamma, så när jag berättade för henne att jag var gravid så trodde jag att hon skulle flyga upp i taket, men det visade sig motsatsen. Hon visade mig hur hon verkligen var, hon visade mig kärlek och omsorg. Hon var beredd att stötta mig genom allt det hära. Min mamma skulle nog också blivit galen på mig om det inte vore så att jag faktiskt kan välja att fortsätta att läsa igen. Men nu kan jag det och det är väl det som gör att hon är lugn. Jag tror dina föräldrar också hade förstått dig om du hade varit gravid, men de kanske i början reagerar lite för starkt! Hoppas du fick svaret på din fråga! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0