friskluft

Nu har jag och min bror precis varit ute med Teddy på lite friskluft, och så har vi rastat honom så han har fått gjort sina behov. Sånt som hundar behöver ibland, och även vi människor fast vi gör det oftast inne. Glömde visa er en bild som jag tog på Teddy igår när han precis hade kissat inne och fått skäll av mig. Men efter att jag såg honom, hur söt han var kunde jag inte vara sur på honom mer, så det var bara för mig att torka upp och ta en bild. Varför ger jag mig så jäkla lätt? Hur ska det gå för mig sen när jag ska säga till honom eller mitt barn? Om de ger mig en minsta lilla blick så smällter jag och då är det kört! Men aja, får väl se om det bättrar sig.
Jag har ätit min frukost som bestod av fil och start som är müsslie, eller hur det stavas?
Så jag ska snart diska upp disken sen har jag inte så mycket mer att göra, ska ta en dusch eller ett bad sen också, sen så ska jag göra vid mig. Kanske blir det en middags vila också i och med jag vaknat så tidigt idag. Nu ska jag lägga upp bilden, sen diska. Bordet har jag redan plockat undan. Ha en underbar dag allihopa!♥


Ursäkta bildkvaliten, men hade upplösningen på närbild!
Såhär såg han ialla fall ut när han fick skäll av mig, då satte han sig på min brors skateboard och smila åt mig och gav mig världens blick. Visst smällter man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0