gårdagens outfit*


Klänning från Gina Tricot (köpt i fredags!)
Skor från DinSko (köpt i fredags!)

På kroppen hade jag sprayat på min nya "BRUN UTAN SOL", syns inte så mycket men det visade resultat. Dock blev det fläckigt första gången så fick spraya på det igen innan vi stack och nu är det fint! Första gången jag kör på "BRUN UTAN SOL" så det är väl lite klöddigt, men det ska nog gå bra.


Såhär såg det ut bakifrån. Snygg rygg som fan tycker jag! Men hade nog varit mycket snyggare om jag var smalare, men man ska väl inte klaga på den snygga "tjocka" kroppen man fått;)!


en lite bättre bild på de snygga skorna jag köpte!
Meningen var att jag skulle ha ett par vita andra klackaskor som jag prövade för ett tag sedan, men när jag såg dessa och färgen så kunde jag inte släppa taget! Så det blev rosa skor och en vit klänning istället. Från början tänkte jag mig rosa klänning, vita skor:P.


Blev ju inte Lóreala´s brun utan sol för den var slut.
Så testade Nivea´s istället, i och med jag hade bestämmt mig för att vara brun inför mammas fördelsedag och studentfesterna vi ska till så de så!


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

Måste bara fråga, hur reagerade dina föräldrar när dom fick reda på att du var gravid, ja menar du är lika gammal som mig, 17 år & gravid är rätt ungt.. :P

ja vet att mina föräldrar skulle blir typ galna om ja skulle bli gravid innan ja slutat gymnasiet:P

2010-05-31 @ 16:56:03
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0