glömsk

Kommer ni ihåg de kläderna jag sa att jag hade beställt för några dagar sedan? Jag kan ju inte säga att jag har "beställt" dem med tanken på att jag glömt bort att skicka in beställningen helt och hållet. Jag vet inte varför ja är så glömsk. Men det var ju meningen att jag skulle tänka efter om jag ville ha bikinin eller inte, men jag har glömt att tänka på den grejen också. Hur glömsk får man lov och bli egentligen:o? Men jag ska skicka in beställningen genast för jag vill ha kläderna så fort så möjligt. Jag menar, jag har ju beställt det för att jag ska kunna använda det nu när det är varmt och när det börjar bli sommar så jag får fan skicka iväg beställningen nu.
En annan sak är att jag och mamma satt och beställde lite från Ellos imorse. Eller det heter mamma beställde lite där ifrån med tanken på att hon fick presentkort ifrån dem igår kväll. Hon fyller ju år strax efter mig. Så vi satt och bläddra igenom lite på deras hemsida. Dessutom har jag beställt de första bebis kläderna också nu. Också från Ellos, det är typ ett start paket och sen så beställde mamma bodysar till mig också och ett typ presentpaket, snäll mor:). Men det är ju trots allt till hennes barnbarn. Hon ska ju bli mormor, fiffan vad gammalt det låter;). Så nu börjar det närma sig, och det känns lite nu också som att det verkligen är sant. Annars har jag bara kännt det som att jag varit tjock, men det är jag ju också. Nu ska jag sticka iväg till läkaren. Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0