good night♥

Nu tänker jag faktiskt bädda ner mig själv!

Precis, nu tänker jag sova. Jag ska sakta men säkert lägga ifrån mig datorn utan att väcka min söta bror som sover precis bredvid mig, sedan ska jag bädda ner mig bredvid honom och sova så JÄVLA gott, hur bra låter inte det? Snacka precis klart med Hampus i telefon. Dock synd om honom! Han ska upp om bara 5 timmar, så mycket sömn blir det inte för honom. Men vi har suttit och hållt på med bloggarna. Eller rättare sagt hans blogg. Nu är den faktiskt fin och så. Men det saknas fortfarande lite. Kanske fixar han det själv imorgon eller så får jag väl hjälpa honom med det. Men han är lite duktigare än mig på sånt, men tydligen så är jag också rätt duktig i och med jag förklarar för honom hela tiden. Men han har väl bättre tålamod än mig skulle jag kunna gissa på, för mitt tålamod är väldigt kort!! Ja, det är säkert fler som känner igen sig. Men hur som helst så ska jag sova nu, skriver mer imorgon och så. Ha det toppen sålänge, och sov så jäkla gott! Och ni läsare är bäst, fiffan som ni har ökat, jag älskaarrr det;)!
Puss & kram♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

natti natti ^^,

2010-05-25 @ 00:56:34
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0