gör header

Just nu sitter jag och fixar en header åt Hampus. Han har nämligen också skaffat blogg. Meningen var att han skulle hjälpa mig och om han skaffade en blogg skulle det underlätta lite. Men istället ber han mig fixa en header åt honom, visst gör jag det, men jag är helt tom av ideér asså. Men jag har ialla fall försökt, och sen gjorde jag en till mig själv också när jag ändå var igång. Den blev inte speciellt bra, eller det var inget speciellt med den, ville bara pröva och se hur det kunde se ut om jag gjorde den på mindre än 2 minuter. Den blev väl helt OKEY, men inget speciellt med den icke! Ni ska få se på dem jag gjort, och kommentera gärna:).


första bilden jag gjorde.

andra bilden, lite enklare variant.

tredje och sista till mig själv. På mindre än 2 minuter kan din header
bli såhär fin!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Ser bra ut tycker jag :) Fin blogg btw.

2010-05-25 @ 01:19:31
URL: http://www.finest.se/tommystahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0