gotte kväll

Har precis varit ner om affären här nedanför. Jag och bror kom överens om att vi skulle handla glass reda då han kom hem, men han stack ut med sina vänner och då blev det inte glass, så nu när han kom hem igen så stack vi till affären och köpte oss lite gotte saker. Det skulle bara bli glass men det blev munkar, ostbullar, läsk, och vars en glass eller för min del blev det 2 stycken Twister. Jag köpte mig en chokladmunk medans min bror köpte 2 ostbullar. Haha, den nyttiga och den onyttiga! Som helan och halvan nästan. Okej, nej nu vet jag inte ens vad jag snackar om. Ska ialla fall slänga i mig munken nu och dricka min goda FANTA LEMON. Jag har hittat en ny favorit av fantan, jag gillar inte den vanliga fantan, om det blir att jag dricker fanta så dricker jag oftast Exotic för att den smakar så jäkla gott och har enskön smak i sig. Men nu har jag hittat en ny favorit bland fanta, nämligen LEMONEN:). Hur god som helst och den är bättre än cola. Inte bokstavligt, men jag får ju inte dricka för mycket cola nu när jag är gravid i och med det är koffain i cola så man ska ju undvika det, så då är fanta lemon bättre!
Aja, ska snacka vidare med Hampus, läsa lite bloggar, äta mig tjock och sen njuta av mitt liv!♥





ibland förtjänar även jag som är tjock något gott & onyttigt att äta!


Kommentarer
Postat av: din älskling hampus<3

åååå vad gott spara lite till mig gumman <<3

2010-05-31 @ 21:01:06
URL: http://hampuslindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0