Gräddkola & nya festis

Just nu sitter jag i sängen med Hampus bredvid mig som ligger och surar som vanligt. Vad annars?
Det har blivit en vana för honom, han ska alltid ligga och sura när andra är på bra humör. Typiskt honom!
Iallafall så sitter jag bredvid och försöker störa mig så mycket jag bara kan. Och jag kan säga att låta mig störa sig är inte det roligaste, för jag kan bli den mest drygaste och störigaste människan på hela planeten som Hampus ibland tycker när jag inte låter honom vara ifred. Men varför skulle jag annars vara störig om jag inte lyckas med det? Haha! Så störa kan jag, och det är jag väldigt bra på också;). Pröva störa er med mig så kan vi ha roligt tillsammans. Haha, nej men jag sitter här och äter mina gräddkola som jag köpte på öb tidigare idag, och sen dricker jag den nya festis (ni vet den jag rekommenderat er om? Den som jag blivit förälskad i nu?), som vi köpte på 7eleven innan ikväll, har itne druckit upp den ännu. Kan bero på att jag sparar på sånt som är gott! Nu mera har jag minkat väldigt mycket på läsk drickandet och äter inte alls lika mycket godis mer om helgerna. Vi köpte ju en hel del som ni såg innan i det förra inlägget jag la upp, och vi har inte ens ätit hälften av det. Jag har bara ätit mina Läkerol sen så håller min bror på att äta Ostbågarna nu, sen har vi inte rört det andra nästan. Duktigt av oss! Tänkte ta ett bad, men jag orkar fan inte rör på mig just nu, jag vill bara lägga mig ner och snarka så jävla sött. Men det kommer jag inte att göra för att det är rent för tidigt. Nu när det ändå är helg så ska jag passa på att tillbringa så mycket tid med dem här hemma så mycket som möjligt. Men det vill nog inte Hampus i och med han ligger och surar. Mamma är hos sin kompis, Teddy är med henne. Och de kommer nog inte hem ikväll heller. Så imorgon blir det ren sovmorgon för oss allihopa som är hemma utan Teddy. Haha, så elak jag låter. Men ibland vill jag bara sova ut, men det kan jag inte när Teddy är hemma, för han måste ut, och han vill leka, och han vill ha mat. Ja, allt det dära ni vet? Nu ska jag forstätta störa mig mot Hampus och hoppas på att jag skriver nästa inlägg utan fläskläpp eller blåklocka;). Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0