härligt väder

Idag är det fruktansvärt härligt väder ute asså! Det är verkligen så att man vill vara ute och sola, fika någonstans på någon uteservering, eller helt enkelt ta en kall glass och bara sitta och snacka.
Jag gick med mammas kompisar till Netto innan, och har precis kommit hem och slängt i mig en glassbåt, sjukt gott! Sen påvägen hem så åt jag också en glass tillsammans med mammas kompisar, sjukt gott med glass när det är väder för det. Men jag är en typiskt glass-älskare och kan äta glass oavsett väder, så det kvittar väl. Idag blir det kulturkalaset, för det är verkligen väder för det och jag tänkte inte sitta inne bara för att jag har ont i halsen och lite feber. Utan detta vädret kan ju inte direkt få mig att bli mer sjuk än vad jag redan är, inte sant? Hampus ber mig att tänka på bebisen och det gör jag. Men mer sjuk kan jag inte bli faktiskt, kan ju jag tycka!
Nu ska jag sätta mig inne hos mamma och snacka lite. Puss♥



Sjukt god glass! Inte min favorit kanske, jag vet faktiskt inte själv vilken min favorit är, för jag äter ala glassar som går att äta. Men vilken glass är er favorit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0