helt slut

Hade tänkt att bädda ner mig nu under täcket och drömma sött och sova så jäkla gott! it does not sound good? Jag kan erkänna att jag är trött idag och att jag verkligen hade kunnat döda vem som helst just nu. Trött på att bläddra på blocket är jag också. HAHA! Hela kvällen har jag bläddrat igenom halva blocket för att hitta en bra och fin barnvagn. Hampus har också letat lite, men ni vet hur killar är! Mot kvällens slut så hittade jag ialla fall ett par fina barnvagnar för hyfsat pris. Men ändå känns det så onödigt att köpa en begagnad barnvagn som nästan är på samma pris som en ny, jag undrar egentligen inte om det inte är lika bra att köpa en helt ny. Sen typ låna bilbarnstol från sjukhuset om man får det fortfarande. Men när min bror föddes fick man ju det, men det är snart 11år sedan så jag vet inte riktigt. Men om vi nu ska köpa vagn där man får bilbarnstolen så är den hemsidan jag tittat på väldigt bra, och priserna är inte så mycket mer än begagnade faktiskt, som till och med är utan bilbarnstol. Eller så den annonser från Lund, den Beige/svarta. Så i såna fall så satsar jag helst på den i och med att den kommer från hemsidan där jag tittat mycket, och sen för att den är i bra skick, och för att den var köpt förra året och man får allt till. Så jag hejar på den. Men vi får väl se hur det blir, för nu mot slutet så har jag hittat många fina också. Så kanske ändrar jag mig, vem vet. Det är ju mig vi snackar om;). Hur som helst ska jag peta mig ner under täcket nu, men innan så ska jag läsa mina favoritbloggar. God natt, och sov gott sötnosar!♥

PUSSSSS!


ni får en gammal bild också!:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0