Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter en dag inne i Lund och en kväll på bio. Lämnade av Teddy i Eslöv först som sagt hos mammas kompis, sen så åkte jag, min bror och Hampus vidare till Lund med tåget, mamma stannade kvar. När vi väl kom till Lund så gick vi på gågatorna istället för att ta bussen ända in till Lund. Först gick vi in om Lagerhouse för att jag ville det. Där är mycket fräcka saker och sen är det billigt också. Ialla fall för det mesta. Jag och Hampus såg mycket som vi ville ha när vi flyttar in i lägenheten, så det blir väl små handla där någon dag då vi har pengar. vi köpte ialla fall med oss 10st smörknivar för 50kr, skit billigt ju och coola färger dessutom. Kanske kan ta en bild på de senare idag när jag vaknat upp och är pigg. Sen så handlade min kära bror två spel för de pengar han fick av sin far i veckopeng. Och han köpte billiga så han fick två stycken men sen hade han extra tur med sig också att de ena spelat hade gått ner i pris, alltså rabatt. Så han fick pengar över. Så han blev nöjd med sitt köp. Sen så stack jag in om Panduro Hobby och kollade efter pärlor, men fanns inga jag tyckte direkt var fina som jag hade kunnat göra något smycke av. Så jag får helt enkelt avvakta lite. Sen in om Jack & Jones för att Hampus behövde nya kallsonger och de blev en förpackning med 4 stycken olika med skit coola färger allihopa, fast han delade med sig till min bror. Ibland är han så kär! Sen ville jag in om Stadium för att se om där hade kommit in nya vårjackor från Nike, men icke. Visst att det fanns, men skit tunna var dom. Inte direkt vårjacka. Kallar det mer som en tunntjocktröja. Men jag hittade ialla fall mina önskade Converse-skor som jag vill ha när jag fyller år. Och jag prövade dem och jag blev galet kär måste jag säga. Sjukt jävla sköna att gå i och sjukt snygga till alla kläder! Sen hitta Hampus ett par andra Reebok skor till mig, lila och snygga var dom faktiskt. Första sneakers skorna jag tycker är någorlunda snygga. Jag ville från första början inte ha dem, men sen när jag väl skulle ut och när jag tänkte igenom och såg dem en gång till så kunde jag inte låta bli. Och Hampus ville så gärna att jag skulle köpa dom, för att han tyckte dom var snygga. Och jag ångrar mig inte. Dom är snygga och färgen också! Och dom kommer bli så mycket snyggare när jag köpt färglada snören till dem. Såg att de hade skitsnygga och coola skorsnören i skrikiga färger och det är ju så min typ! Jag älskar att vara annorlunda, jag älskar att se knäpp ut;).Bion var bra, bättre än vad jag hade förväntat mig. Men den hade nog varit bättre om jag hade sett första filmen också, för nu hängde jag inte riktigt med. Men den var väldigt bra och rolig i mellan åt. Jag somnade ialla fall inte, vilket betyder att den är bra då! Så ni som inte sett den ännu se den! Aja, hur som helst ska jag snart gå och lägga mig för att vi ska upp och tvätta imorgon, sen så ska mamma och min bror till Eslöv tidigt imorgon och hämta Teddy. Han är ju inte med oss här hemma nu och jag måste nog erkänna att jag saknar honom:/! Man vet inte hur det känns förens man väl kommer till stunden! Träffade förresten Anna, Robin, Emelie och Paulina nu när vi hoppade av bussen på torget. Jag hörde att någn skrek på mig, men jag såg inte vem det var så jag sket i det, men sen så skrek dem igen och då gick jag dit och Hampus sa att det var Anna och Robin så jag stod och snacka med dem lite. Sen så kollade de på min mage som blivit tjock tycker dom. HAHa! Aja, nu ska jag torka mig, för jag sitter på dass, slänger upp några bilder snabbt bara. Men vi hörs mer om några timmar! Sov gott!♥


visst är dem snygga? ;)

Hampus arm är borta:o!

min bror är redo för sugrörskrig!

Biofest, massa godis köpte vi trots att verken jag eller Hampus ville.
Vi hade bestämmt att inte köpa i och med vi inte var sugna på godis,
eller orkade. Men när mamma sa att vi skulle dit och vi såg allt godis,
så titta vi på varandra och sa; ytterst lite? (a'
Och ja, ytterst lite för oss har ingen måtta. Det blev så mycket att det inte
räckte i en låda, och lådan gick knappt att stänga!
Men jag skyller på bebisen. Det var den som ville äta.

vid burger king så finns det speglar utomhus, så jag stod och nörda mig där!

mamma i väntan på bussen hem.
Dålig bild, men vafan det är mörkt och jag var skakig.
Nu ska jag sova, god natt!


Kommentarer
Postat av: Lee

fina skor :P jag har precis likadana ;)

2010-05-15 @ 07:29:23
URL: http://mammalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0