Ingen lust

Jag har absolut ingen lust till att äta någonting just nu. Jag vill helst bara ha glass och dricka kall cola. Fattar ni hur gott det är och hur det botar när man är sjuk? Min feber går lite upp och ner nu, men jag hoppas att det snart går över. Sitter och snackar med Hampus i luren just nu, och vi kommer inte överens om hur vi ska göra på min födelsedag, han vill träffa mig men jag hade bestämmt med en vän att vi skulle på bio och se Sex and the city 2 den dagen. Men det gick inte min pojkvän med på, han ville vara med mig på min födelsedag. Så vi får väl se hur det blir på min dag. Jag ska ialla fall ha en bra dag med tårta och massor av grädde. Jag har blivit förälskad i grädde, trots att jag INTE äter det i vanliga fall.. Skumt att allting kan ändras så under en graviditet:). Men jag trivs väl. Jag måste nog slänga i mig lite mat nu trots allt, bebisen är nog hungrig. Sen så ska jag ta medicin som mamma köpt till mig, hon fick fråga dem på Apoteket vad en gravid jävel får äta, och då fick hon någon jävla tablett! Och sen köpte hon vitaminer till mig och min bror. Men dom kan han få äta själv, fy fan vad det lukta skit!
Aja, nu ska jag snacka klart med min pojkvän, för sitter jag vid datorn är jag bara allmänt osocial, haha! Hoppas att ni haft en bra dag allihopa och tack för de fina och icke fina kommentarerna.♥
Bara så ni vet, ni som sitter och skämmer ut er på min blogg och ger mig såna där omogna kommentarer, ni gör mig bara starkare och säkrare! Så tack för er hjälp;).
Kysss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0