irrterad & trött

Dagen har bestått av ren slapp. Har inte gjort ett piss idag. Inte ens orkat ställa mig vid disken, som jag egentligen borde. Är lite små irriterad idag, som kanske många märkt.

Det har blivit lite ändrade planer ikväll, det blir inte in till Lund för att ingen kunde passa Teddy, alltså ingen kinamat heller"/. Lite tråkigt men får väl se om mamma kan fixa det till mig någon dag i helgen så jag kan få äta det. Hampus kommer nog inte hit i helgen heller, är inte på humör för att träffa honom direkt. Tänker inte gå in på detaljer. Irriterad på att mamma jämt ska planera saker så fort jag ska göra något. Jag är så jäkla trött på att sitta hemma varje fredag för att hon alltid har saker inplanerat. SLUT PÅ DET NU! Så ikväll blir det hemma kväll med min bror, ska väl fixa något och äta snart också för den delen. Det känns som min bror är mitt barn, för mamma ger ansvaret helt till mig. Ibland är det visst okej, men det är ändå hennes så hon måste fan kunna vara med honom också. Hon tror alltid att jag ska släpa med mig honom så fort jag ska göra något. Så ett snack när hon kommer hem ska vi ha. För jag är trött på att ta hennes ansvar hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0