jag vet inte riktigt..

..om jag ska göra om bloggen eller inte?! I såna fall tar jag bara och ändrar headern och kanske färg på textstilen lite för att få lite mer färg i bloggen i och med det börjar bli sommar nu. Jag är liksom nöjd med min blogg som den är, men sen åt andra sidan så vill jag ändå förändra något, men jag vet inte vad(!?) Jobbigt läge!

På tal om något annat så har jag suttit och redigerat lite bilder som jag tog innan ikväll. Blev dock inga större ändringar bara lite ramar och så på vissa och sen ändra jag lite färger på vissa bilder. Ni ska få se resultatet strax, och lägg märke till att mitt huvud har blivit rundare och rundare kommer den att bli;)!





Har bara gjort om dem bilderna än sålänge, men vad tyckte ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0