jag vill..

Det finns så jäkla mycket jag vill just nu asså.
Dels så vill jag bli frisk och slippa vara död den stunden jag sväljer.
Jag vill gå ner i vikt, så att jag kan använda mina jeans igen.
Jag vill ha en massor av nya kläder, men jag vill gärna ha dem i rätt storlek vilket innebär min normala storlek innan jag blev gravid!
Jag vill att bebisen ska komma ut nu, för jag orkar inte vänta mer! Och jag vill att förlossningen ska gå bra, och att det inte ska till komma några smärtor (vad drömde jag sen?)!

Ja, som ni märker det är så mycket jag vill just nu. Men det är mycket som jag inte får.
Jag får väl helt enkelt ta ett steg i taget, och kämpa mig framåt. Till en början ska jag ialla fall bli frisk, så deså! Sen så ska bebisen komma ut, och sen kan jag börja gå ner i vikt och börja använda mina jeans igen och beställa kläder i min normala storlek:). Shit, i slutet fick jag allt på en gång!
Färdig pratat om det nu! Bebisen har nog balett lektion inne i min mage just nu. Den sparkar och har sig, och den viftar och vrider och vänder sig. Är det inte tid att sova vid det här laget?
Jag tror att det kommer bli en vild liten unge som kommer ut i sommar, verkar faktiskt inte mycket bättre just nu;). Aja, det är väl bara att ha tålamod då den dagen verkligen kommer, då jag kommer att få springa runt efter den. Ja, man kan väl säga att jag längtar halft! Förresten så har jag ju inte berättat för er vad det är för kön ännu. Men vissa vet det redan skulle jag tro, ialla fall de som känner mig sen innan. Men ni var så tråkiga här på bloggen och gissade aldrig. Eller jo, en del gjorde det men jag vill ha fler gissningar. Så kanske jag säger det imorgon om jag fått tillräckligt med kommentarer tills dess. Så vad tror ni det blir en flicka eller en pojke?

Hur som helst så ska jag strax lägga mig under täcket och försöka sova. Måste vara utvilad annars så blir jag aldrig frisk! Så god natt mina sötnosar, sov gott och dröm massor av fina drömmar! Puss och kram♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0