käka lite..

...hade jag tänkt att göra nu!

Jag är inte hungrig men jag vet en som är det, trollet om ligger inne i magen! Den sparkar och har sig, och jag måste säga att idag har jag kännt riktigt kraftiga sparkar! Jag har fått några ordentliga sparkar under dagens gång, en riktigt hård spark fick jag imorse när jag låg inne i mamma rum med datorn, sen nu när jag låg där. Jag tycker inte att det gör ont, men det är en aning obehaglig känsla. Ni som har varit/är gravida/gravid vet vad jag menar. Kanke tycker ni att det gör ont också, men jag har inte riktigt kännt att det gör ont, eller jo när den sparkar in mina tarmar då gör det ONT!!! Nej, men nu ska jag gå och käka lite för bebisens skull. Puss & kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0