käkar fortfarande..

Jag sitter fortfarande och käkar min kebabrulle, den var fan stor! Tycker att de gör små annars, men fan denna var stor eller den blev stor helt plötsligt! Konstigt va?
Har skit ont i gummen, sjukt drygt. Det svider när jag äter, så jag vill ju knappt äta. Men jag måste nog göra det trots allt, för denna kebabrullen var dunder god! Men vitlöksåsen smaka inte så mycket måste jag säga. Den smaka mest vatten. Men skit i det. Teddy har suttit och tiggt av mig, men nu när jag gick in på dass så följde han med in och la där tills jag var färdig, och sen nu så ligger han under mammas säng. Så nu kan jag äta ifred. Kanske lite för mycket info igen, men jag tänker inte på det, förlåt(a)
Skriver ett inlägg snart igen för då ska jag sova!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0